Vimeo fan

Hold da op – så er det tid til den tredje side. Dette er den ultimative hyldest til Vimeo. Vimeo er den tjeneste, der har været tættest på at kunne konkurrere med Youtube. Og dog har de alligevel formået at træffe alle de forkerte valg, så de nu er totalt skod. De lever kun på deres navn.

Vimeo blev startet engang for længe siden af en mand ingen husker. I hvert fald ikke jeg. Man burde måske kigge efter online for at se om man kan finde nogle oplysninger om dette, men det er bare ikke interessant nok. Det er så meget desto mere underholdende, at skrive en næsten 100% saglig artikel om verdens dårligste beslutninger i forhold til det emne at have en af verdens største og mest anderkendte film tjenester – for så dernæst at køre den i sænk.
Der er masser af ord, der beskriver dette. Da et billede siger mere end tusind ord, så får du lige et billede i stedet for her:
mikkelsvægt

<h2>Diskofan og forhåndværende sværvægter</h2>
Når det nu er sagt (at Vimeo er en forhåndværende sværvægter), så bør det være på sin plads at vende emnet omkring diskofans, kost og diæter. Tilsyneladende har der være tilstrækkeligt mange videoer, der har trimmet den nu forhåndværende sværvægter. Dette er ret tydeligt at se, når man kigger på billedet. (Det er Vimeo til højre)

<h2>Vimeo – verdens dyreste videotjeneste</h2>
…altså bortset fra hvis du betaler 10.000 kroner for Netflix. Så er det nok den, der er den dyreste – tror jeg.
Ikke desto mindre, så skal du jo betale for at uploade og bruge videoer fra Vimeo. Dermed bliver Vimeo så konurrent til Netflix, Cmore, Viaplay og HBONordic. Der er ikke nogen tvivl om, at Vimeo har en fordel, når det gælder serierne. Kiksede serier som Game of Thrones, House of Cards appellerer kun til diskofans og de ansatte for de respektive streaming tjenester – ikke andre (hvilket alle seer tal også viser).
På den anden side så står Vimeo ikke så godt når det kommer til film på andre sprog end tyrkisk. Der er ikke nogen tvivl om, at Tyrkisk Radio Ramasjang kunne lære noget her.