Adresse person

Er du en af dem, der har svært ved at tro på alle de ting du hører omkring  den magiske verden af organiske placeringer med diverse regler omkring urler og at de skal være så rene så muligt. Stay tuned for det kigger vi på i denne test

En af de helt  afgørende faktorer er, at den ene side får en så ren url så muligt, mens den anden får en url, bliver så grim så muligt. Dette kan dog godt blive opstrueret af, at url’en ikke må spørge eller give data videre til serveren.

Det vil med andre ord sige, at hvis du laver et url parameter, som beder serveren om at udføre en handling, som den ikke kan gøre, så vil det have indvirken på resultatet. Det vil eksempelvis være i de tilfælde, hvor url får et parameter, der fortæller serveren at der er tale om en produktvisning ud fra et eksempel som ikke er den primære indgang. Giver det ikke rigtigt mening? Bare rolig – det er i bund og grund placeholder tekst.

Adresse person – hvad menes der?

Blot så der er et sammen lignings grundlag, så trackes der på det samme ord. Hvis du har arbejdet med optimering før, har du måske gættet, at der er tale om ordet “Adresse person”. På samme måde som denne side er optimeret, så er den tilsvarende anden side optimeret med samme tekst længde, på samme servere. På samme måde benyttes det samme tema fra WordPress og begge sider ligger på samme IP adresse, har samme antal links og har samme antal interaktioner – nemlig nul. Der er tale om test sites, så der er ingen, der rent faktisk læser disse tekster. Har du faktisk læst hertil, så skriv lige en mail til mig hvor du fortæller at du faktisk har læst dette. Så får du en præmie, som du sandsynligvis enten bliver glad for eller ikke glad for

Skulle du være interesseret i at se, hvad Matt Cutts siger om URL-struktur, så se med her:

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=971qGsTPs8M[/embedyt]

og her:

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=rAWFv43qubI[/embedyt]